<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י שני ב - 15/07/2024 07:32:01

    בוקר טוב,

    כל שינוי בסטינג הטיפולי, בין אם שעה או יום גם אם דובר מראש וגם מסיבות מוצדקות, מעורר בי תוקפנות גדולה שבא לידי ביטוי בזעם כלפי המטפל.
    העניין מדובר. השאלה היא אם התוקפנות הזו יכולה להתעורר כתוצאה מזה שאני מרגישה שזה מערער את תחושת היציבות והביטחון?
    המשמעות של המסגרת מלבד תשלום, זמן ומקום היא גם להעניק תחושת ביטחון ויציבות?

    תשובה: שינויים
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 15/07/2024 07:59:53

    שלום שני.


    המסגרת הטיפולית אכן מכוונת ליצירת תחושות של ביטחון, המשכיות ויציבות, במטרה להציע לנפש "מצע" בטוח וחזק להתמודדות עם תכנים וסוגיות מורכבות. לאור זאת, אנשים רבים חווים שינויי מסגרת, גם אם מובנים ומוצדקים ברמה הרציונלית, כמפרים את תחושת הביטחון ומגיבים בקושי, כאב, כעס וחרדה. מאחר שכך, מציעה להמשיך להביא את התחושות שמתעוררות לשיח הטיפולי ולהשתמש בהן כאמצעי להתבוננות מעמיקה בנפשך.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
אפרת כץ

אפרת כץ

תל אביב - יפו
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
עידו ויזל

עידו ויזל

תל אביב - יפו
אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אונליין
מרב הדר כהן

מרב הדר כהן

תל אביב - יפו
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה