<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י mika ב - 25/01/2021 20:09:45

    היי, איך יודעים לזהות אם יש קשר טוב בין המטפל למטופל? והטיפול צריך להימשך, או שכדאי לעבור למטפל אחר?

    תשובה: קשר טוב בין המטפל למטופל
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 27/01/2021 19:01:19

    שלום מיקה.


    השאלה שאת שואלת לא פשוטה למענה מאחר ואין "מתכון" ברור, אך באופן כללי כדאי לשים לב לכמה רבדים שביניהם מידת הנינוחות הופתיחות שמתאפשרת, תחושת בטן של "קליק", תחושה שהדיאלוג משמעותי ומצליח לגעת בחוויה הרגשית, לדייק ולנסח אותה. מעבר לכך, במידה ויש ספקות כדאי להעלות אותם מול המטפל- היווצרו של שיח משמעותי ומקדם סביב סוגייה זו מהווה לא פעם אינדיקציה לכך שיש חיבור טוב.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
מרב הדר כהן

מרב הדר כהן

תל אביב - יפו
תמי לשם אורן

תמי לשם אורן

תל אביב - יפו
עידו ויזל

עידו ויזל

תל אביב - יפו
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן