תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י מירי ב - 02/12/2020 15:19:59

    שלום ליטל,
    הפגישה עם המטפלת שלי הייתה אמורה להיות ביום שני אבל בגלל שהיא הייתה צריכה לעשות שינוי בלוז היא דחתה את זה לחמישי כמו שאמרתי לך לפני הפגישה המתוכננת הרגשתי נורא רע מהרעיון של שיחת הטלפון וברגע שהמטפלת שלי שלחה לי מייל שהיא צריכה לדחות את הפגישה באותה שנייה הייתה לי תחושת הקלה אבל מיד אח"כ למרות שבתוכי אני אומרת לעצמי שאני אגיד לה שלא נדבר בטלפון רק בכתב זה שוב חזר לי וברמה הרבה יותר חזקה אני יודעת שזה ישמע קיצוני מאוד אולי אבל מאז יש לי דפיקות לב חזקות וזרמים בגוף וכן שלשולים ובלילה האחרון הרגשתי את המועקה הזאת בצורה ממש חזקה ומאיימת לא הצלחתי להירדם וגם כשנרדמתי התעוררתי אחרי רגע והתקשיתי מאוד לחזור לישון וכל הזמן הזה הרגשתי זרמים הזויים וצמרמורות חזקות עם דפיקות לב ברמה שפחדתי שיקרה לי משהו ניסיתי לעשות נשימות עמוקות ללחוץ חזק על הבטן כדי להרגיע את הלחץ וכן לנסות הסיח את הדעת בלדפדף בפלאפון או משהו כזה וזה כל רגע חזר אלי בנוסף בימים האלה פתאום אין לי תאבון אני מרגישה שבעה ומלאה . הימים האלה מרגישים לי סיוטט אני מחכה שהם יעברו הם מרגישים לי ארוכיםם ואני לא מצליחה להבין מאיפה התחושות הקיצוניות האלה כשאני חושבת על הסיטואציה אני מבינה שהיא קיצונית אבל היא בלתי נשלטת אני לא יודעת מאיפה זה בא לי אני אמורה להרגיש ככה כל התקופה?
    מאיפה זה בא לי
    שאלה נוספת - יש לי כמה נושאים שבגללם באתי לטיפול אני לא יודעת במה להתחיל אמרתי את הנקודות מלמעלה השאלה אם לתת לזה לזרום איך שיוצא? או שאני אמורה לכוון במה להתחיל כי זה קצת מבלבל אותי אני כאילו רוצה הכל ביחד ואם עברתי חוויה לא נעימה בעבר אני זאת שצריכה לפתוח את זה מול המטפלת על ההתחלה (לא צינתי לה את זה בכלל כשחלק מהסיבות שניגשתי לטיפול ) או שאני יכולה לחכות שאולי זה יגיע ממנה או לזמן שירגיש לי יותר מתאים.

    תשובה: דילמה לגבי טיפול - המשך
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 05/12/2020 19:53:15

    שלום מירי.


    כפי שכתבתי בתשובתי הקודמת, אני נוטה להאמין שהקשיים המתעוררים בך סביב הקשר הטיפולי הם קשיים המבטאים היבטים נפשיים עמוקים אשר מבקשים לבוא לידי ביטוי. לכן, אני חושבת שהקו שכדאי שינחה אותך, בין אם טלפונית/פנים אל פנים/במייל הוא לעבד את החוויה בהווה מול המטפלת ולפני המפגשים. מאמינה שמשם תכנים נוספים יעלו ושנפשך תמצא את הדרך להשתמש בטיפול.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין
ענת דפנא

ענת דפנא

רעננה
עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
מזי ברקמן

מזי ברקמן

תל אביב - יפו
איתי רוזנפלד

איתי רוזנפלד

תל אביב - יפו
נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו
ד"ר איה גולן

ד"ר איה גולן

תל אביב - יפו
דליה שלום

דליה שלום

יקנעם עילית