תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י Rhai ב - 14/08/2020 10:15:21

    שלום, אני רופאת ילדים במיון של בית חולים קטן. בעקבות תגובות והערות של מתמחים צעירים ברפואת ילדים, וכנהוג בהרבה בתי חולים החלטנו כמה חברים לדבר קצת עם הצוות הרפואי אחרי החייאות של תינוקות וילדים.
    קשה לי באופן כללי לדבר על רגשות שלי, גם כשהם ברורים מאוד, אבל אני יודעת להקשיב . אני משתדלת לדבר על הצד הטכני - רפואי ולהסביר למתמחים כדי שיהיו מיומנים ולא יפחדו בפעמים הבאות וילמדו לנהל החייאה בעצמם, אבל מאוד קשה לי לשאול אותם איך הם מרגישים ולפתח שיחה כזו. איך מתחילים? איך אפשר לקבל הדרכה קצרה לדברים כאלו?

    תודה

    תשובה: שיחות עם מתמחים לאחר החייאה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 16/08/2020 17:06:42

    שלום לך.


    מרשים לראות את נכונותך לסייע לצוות, להכיר במגבלותייך בהקשר זה ולחפש אחר העזרה המתאימה שתאפשר לך  לצאת מאזור הנוחות שלך כדי לסייע. מאחר ואת מתארת כי אין מדובר בקושי נקודתי אלא בקושי מקיף יותר בניהול שיח רגשי, אני חושבת שלא כדאי להסתפק בהנחיה נקודתית בפורום אלא לפנות להדרכה מקצועית ע"י פסיכולוג או עו"ס העובדים בבי"ח, או ע"י איש מקצוע חיצוני. היכול לשיח רגשי היא באופן טבעי לא יכולת טכנית ולכן הדרכה אישית בנושא יכולה לאפשר לך "לתרגל" יכולת זו ולהבין טוב יותר מה מקשה עלייך. כמו כן, יתכן וכדאי לנהל את השיח עם המתמחים בליווי איש מקצוע מהתחום הטיפולי כך שתוכלו לייצר שיח שנוגע הן להיבטים הטכניים והן להיבטים הרגשיים. מה שחשוב הוא לשים לב לתת מקום לכלל הרגשות ולא לצפות כי השיח יעלים את הרגשות הכואבים, אלא "רק" יאפשר עיבוד שלהם.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
יעל רייף סולומון

יעל רייף סולומון

חיפה
חגית בר

חגית בר

ראשון לציון
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות
מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
שני דויטש

שני דויטש

פתח תקווה
יובל קורן

יובל קורן

חיפה