<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רינת ב - 28/07/2020 18:03:26

    היי ליטל.

    אני לא זוכרת עם כתבתי לך את זה בפורום,אבל רוצים שבוע הבא לעשות לי סל שיקום,וזה מלחיץ אותי בגלל העבר. אני ממש מתלבטת בגלל עשיית סל שיקום עם להמשיך בטיפול או לא. אשמח לעצה בלי שום קשר לפסיכולוגיה חיובית

    תשובה: רוצים לעשות לי סל שיקום ואני בלחץ
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 01/08/2020 21:51:30

    שלום רינת.


    ההחלטה לגבי סל שיקום היא החלטה משמעותית, ובפרט כאשר היא נוגעת גם בחוויות עבר שליליות. בהתאם, אני חושבת שלא ממקומי לייעץ לך בנושא. את נמצאת בתוך קשר טיפולי משמעותי והוא המקום לעלות סוגיות אלו ולקבל החלטות משמעותיות כל כך- מתוך הכרות אישית איתך, עם קשייך ועם יכולותייך.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

יפעת קורץ

יפעת קורץ

כפר סבא
בטי השכל

בטי השכל

רמת גן
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אונליין
פז שדיאור

פז שדיאור

כפר סבא
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו