<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רינת ב - 19/05/2020 14:43:27

    היי ליטל
    היום היה לי יום קשה במועדון ובקבוצות היה לי ריב עם אחד מאנשי הצוות. אני מתלבטת עם להמשיך את הטיפול, כי עכשיו אחרי הריב אני לא בטוחה עם כדאי להמשיך, ועם אשמח לטיפ קטן כי מחר המועדון סגור איזשהו טיפ לרדת מחרדה לרדת מדכדוך אחרי מה שקרה הם לא אשפזו אותי חס וחלילה הרופא המקסים נתן לי הביתה תרופות להירגע הם ביקשו שאבוא יום חמישי. אני בדילמה עם להמשיך בטיפול. אני מודה לך ליטל ואגב חודשיים בטיפול טוב לי אני אוהבת את הצוות החברים כולם רק יש לי חרדה לחזור בגלל התקל. הרופא נתן לי כדורים להרגעה הביתה תבורכי ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

בטי השכל

בטי השכל

רמת גן
נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
יפעת קורץ

יפעת קורץ

כפר סבא
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אונליין