תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רינת ב - 01/05/2020 09:51:55

    ליטל עוד דבר קטן וחשוב. אני התחלתי לתפקד והכל כמו שכתבתי לך חוץ מהתחביב. רק עם אפשר עוד שאלה ממש קטנה. השיחות הפרטניות עוד לא התחילו כמו שכתבתי לך פעם קודמת, ויש מישהו שאני ממש מרגישה אליו רגש של אהבה אבל אני יודעת שלא יצא מזה כלום. אני לא מתקשרת אליו אני לא כותבת לו בפייסבוק כי אין לי פייסבוק, אשמח שוב כמובן עם תסכימי ואגב ברגע שיהיו שיחות פרטניות אני אדבר עם אותה פסיכולוגית של המועדון, אבל בינתיים ותעשי מצווה גדולה,קשה לי להשתחרר במחשבות מבחור מסויים שאני אוהבת. איך אפשר להוציא אותו מהמחשבות? נראה לי שזה נהיה אובססיבי ואני רוצה לצאת מזה. אשמח לטיפ ממש קטן עם אפשר. ממש תודה ליטל יקרה תבורכי וסוף שבוע מקסים שבת שלום

    תשובה: איך להוציא מישהו מהמחשבות
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 01/05/2020 18:37:58

    שלום רינת.


    ראשית, אני אכן מציעה להתמקד בשיחות עם צוות המועדון אשר מכיר אותך אישית ויכול לחשוב איתך יותר לעומק על הקשיים ועל דרכי התמודדות אפקטיביות.


    לגבי חזרה לתחביב, אני מציעה בעיקר להיות מאורגנת ולקבוע מראש זמן מוגדר בו תתפני לעסוק בו. אפשר גם לבקש מאדם קרוב ללוות אוטתך או לעזור לך להתחיל בפעילות, עד שהחזרה לעיסוק בתחביב תתבסס.


    לגבי העיסוק באדם האהוב, לצערי בהיבט זה אין "קסמים" אלא רק התבוננות פנימית שתסייע לך להבין מדוע את עסוקה כל כך באדם איתו את מבינה שאין לקשר עתיד, במקום להתפנות לקשרים אחרים. במרבית המקרים, עם ההבנה (סביבה ניתן להיעזר בפסיכולוגית או בצוות המטפל) באה גם הקלה.


    שמחה מאוד לשמוע על ההתמדה ועל החיבור לצוות,


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

שנהב שטיין

שנהב שטיין

תל אביב - יפו
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
איילת עדי שדות

איילת עדי שדות

גבעתיים
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
ד"ר איה גולן

ד"ר איה גולן

תל אביב - יפו
עמירה איתיאל

עמירה איתיאל

תל אביב - יפו
ליאת טייר

ליאת טייר

קרית טבעון