<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י גבריאל ב - 23/04/2020 10:11:00

    שלום,

    אני נפגש עם מטפל כבר תקופה ארוכה והמשכתי בטיפולי אונליין גם בחודש האחרון, אני עצמאי ולא עובד כבר חודש, אני מרגיש שהפגישות עכשיו חשובות לי עוד יותר ושומרות אותי ממש שפוי...
    איך אני יכול לבקש הנחה מהמטפל בלי להרגיש שאני פוגע בו?

    תשובה: בקשת הנחה ממטפל בגלל משבר הקורונה
    נכתב ע"י יעל ימיני ב - 23/04/2020 12:42:34

    שלום גבריאל,


    בקשה להנחה בתקופה זו הינה מאוד נפוצה ומובנת. בייחוד לאור העבודה שההיכרות ארוכת שנים ושהכנסותיך נפגעו. אין סיבה שבקשה שכזו תפגע במטפל, שכן נראה שמאוד הגיוני שתחווה קושי לממן את הטיפול. אני מציעה לך להעלות גם את הצורך בהנחה, אך גם את החשש לפגוע בו, שכן העלאה של חשש זה בפני עצמה יכולה לשמש אתכם לעבודה הטיפולית. יש להביא בחשבון שאולי הוא לא יוכל לאפשר לעצמו לתת הנחה, אך לפחות תוכלו לדבר על כך באופן פתוח וכן. 


    בהצלחה,


    יעל 

אנשי מקצוע ומכונים

מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
יפעת קורץ

יפעת קורץ

כפר סבא
רון ארגמן

רון ארגמן

תל אביב - יפו
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות