תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י פואינה ב - 10/04/2020 21:39:35

    היי. חוששני שאני מפתחת איזה שהוא מצב פסיכיאטרי וזקוקה לעזרה. לא יודעת למי לפנות. בגלל איזושהי תקרית במסגרת העבודה אני נמצאת בבית כרגע ולא מסוגלת לתפקד. אין לי שום חשק לעשות דברים שגרתיים כמו לנקות את הבית, לבשל. מכריחה את עצמי להתקלח. שוכבת מול טלוויזיה ימים שלמים כי ברגע שאני לא צופה בטלוויזיה המחשבות שליליות מציפות אותי ואני מתחילה לבכות, נכנסת לסוג של חרדה. מה שמפתיע התיאבון שמור למרות כל התסמינים.מתעוררת בלילה או בבוקר עים תחושת מועקה בלתי נסבלת. יש לי סוג של פלשבקים(עוברת פעם אחרי פעם את הסיטואציה שגרמה לי להכנס למצב הזה).
    לא נטלתי מאולם טיפול פסיכיאטרי תרופתי. לפני כ20 שנה טופלתי במרפאת טראומה ע" פסיכולוגית בעקבות ארוע אלימות שחוויתי. היבנתי שאפשר לפנות לרופא ליאזון אבל לא הייתי רוצה שהמידע על כך יופיע בתיק הרפואי שלי. חוששת מפגיעה בקריירה שלי. למעביד שלי יש ויתור על סודיות רפואית שלי. למי את ממליצה לפנות-לאיזה סוג של מטפל? תודה מראש

    תשובה: למי לפנות?
    נכתב ע"י יעל ימיני ב - 11/04/2020 20:18:26

    שלום פואינה,


    אני ממליצה לפנות למטפל קליני כלשהו, כגון פסיכולוג/ית קליני/ית או עובד/ת סוציאליים קליניים שיוכלו להעריך את המצב ולבנות תכנית טיפולית מתאימה. אם אין ברצונך לפנות באופן ציבורי, ויש באפשרותך, תוכלי לפנות באופן פרטי כמובן. תוכלי גם לחפש טיפול מתאים באינדקס המטפלים באתר שלנו. מאחר וכרגע בשל המצב מוצעים הרבה טיפולים באופן מקוון, אולי תוכלי לחפש טיפול שכזה. יש מטפלים שמציעים טיפולים מוזלים בתקופה זו. בזמן הפניה, תוכלי לתאר את המצב ולוודא שלמטפל יש ניסיון עם קשיים רגשיים מהסוג שאת מתארת.


    בהצלחה,


    יעל 

אנשי מקצוע ומכונים

לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות
יעל רייף סולומון

יעל רייף סולומון

חיפה
עדי אלחדף

עדי אלחדף

רמת גן
איתי רוזנפלד

איתי רוזנפלד

תל אביב - יפו
חגית בר

חגית בר

ראשון לציון
מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין
ד"ר איה גולן

ד"ר איה גולן

תל אביב - יפו