תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רינת ב - 03/04/2020 05:39:17

    ליטל יקרה הייתי בפגישה ראשונית עם הרופא והציעו לי ללכת למועדון. במועדון במקום הזה יש אנשים מקסימים אנחנו באותו ראש אבל הדבר היחיד בגלל שעברתי פוסט טראומה מהמקום הזה בעבר אני פוחדת להגיד אמיתי את מה שיש לי להגיד רק בגלל שאני פוחדת עוד פעם לעבור את אותו גיהנום שם שעברתי לפני הרבה שנים הם נתנו לי רק שלושה כדורים קלים וזהו. הם המטפלים בקושי נותנים לי לדבר איתם רק אומרים לי מה לעשות בבית אחרי שאני חוזרת. הבעיה שמצד אחד אני עושה את מה שהם אומרים לי כמו לשמוע מוזיקה או מדיטציה וכאלה אבל מצד שני אני חוזרת מהמקום הזה עם דפיקות לב חרדה נוראית כאילו מחשבה מה כבר יגידו לי מחר? או מחרתיים? אני מתלבטת עם להמשיך ללכת למועדון הזה ואחותי אמרה לי עם זה עושה לך חרדות ולא טוב על תלכי לשם. מצד אחד זה הטיפים שהמטפלים נותנים לי שם הוא מצויין מצד שני המקום עצמו לא המועדון ספציפי המועדון ספציפי יש אנשים נפלאים אני מדברת על החברים ומטפלת מקסימה שיש שם,המקום עצמו זה שאני רואה מסביב עם את יודעת למה אני מתכוונת כי המועדון בתוך המקום הזה .אני לא יודעת עם להמשיך זה עושה לי חרדה. מצד שני אני רוצה להיות חופשיה באותו מקום ספציפי אבל אני כל נזכרת שם בעבר בגיהנום שעברתי בעבר המטפלים לא נותנים לי כל כך לדבר איתם על החרדה רק נותנים לי הצעה מה לעשות בבית וזהו. ואני ממלאה את ההצעות הנהדרות שנותנים לי. אבל אני מתלבטת עם להמשיך או לא להמשיך. אשמח לעצתך. תודה ליטל מקסימה אגב סיפרתי לכם על ההצעה של הפסיכולוגיה החיובית זה בסדר המדריכה מטפלת איך שקוראים לזה שם יכולה לראות את מה שאני כותבת פה. והיא תומכת מאוד בזה. אבל רק הבעיה שיש לי דפיקות לב שאני בחרדה מאותו מקום מאותו בית חולים בה נמצא המועדון ובטח את מבינה למה אני מתכוונת. מאחלת לך יום נפלא ושבת נפלאה

    תשובה: חרדה מטיפול לליטל
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 03/04/2020 19:10:52

    שלום רינת.


    ראשית, אני שמחה ומתרגשת לשמוע על השינוי שעשית, ועל נכונותך לטפל בעצמך יותר ויותר. כל הכבוד, אני זוכרת כמה זה לא קל עבורך.


    מעבר לכך, צריך לזכור שכניסה לקשר טיפולי, ובפרט לאחר חוויות עבר שליליות, היא אף פעם לא פשוטה ובמקרים רבים מעוררת חרדה ואי שקט לא פחות מתקווה ואמונה, ולעתים אף יותר. לכן, אני חושבת שהדבר הנכון כרגע הוא להמשיך ללכת למועדון ולבדוק את הרגשתך לאורך זמן. אני מציעה לשתף את המטפלים והמדריכים ברגשותייך ותחושותייך ולבקש מהם לסייע לך להתמודד עמם. אני מאמינה שעם הזמן כאשר הקשר והאמון יבנו, יהיה יותר מקום לרכיב החיבור והתמיכה ופחות מקום לחרדה ואי השקט. 


    לאט לאט. תני לעצמך זמן.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
מזי ברקמן

מזי ברקמן

תל אביב - יפו
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
חלי גאדג'

חלי גאדג'

חולון
עדי דוידסון

עדי דוידסון

תל אביב - יפו
מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
טובה בן צבי מרק

טובה בן צבי מרק

תל אביב - יפו
טל יהודה

טל יהודה

רעננה