תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י סיתוונית ב - 30/03/2020 00:31:58

    שלום,

    בתקופה כזו הזוגיות מאוד אינטנסיבית לי בגלל שאנחני בהסגר. בן זוגי מדהים והוא מאוד אוהב אותי ומראה את זה ואומר את זה ורוצה מגע כל הזמן אבל אני אחרת וקשה לי להביע כל הזמן את הרגשות (אני כן יודעת להראות רגשות אבל לא באותה תדירות שלו)
    אני יודעת שאנחני מתרגלים מחדש לראות זה את זה כל כך הרבה זמן ולכל אחד יש את המקום שלו בבית אבל עדיין קשה לי

    אני צריכה חופש ולא כל שניה שאני עוברת לידו שהוא יסתכל עלי במבט מאוהב וירצה נשיקה וחיבוק. אני יודעת שעל פניו זה מקסים וזה פלא שאחרי 4 ומשהו שנים ביחד ומגורים משותפים של שנתיים פלוס הוא עדיין אוהב אותי כל כך אבל זה קשה לי ואין לי איך לדבר על זה בכלל כי אני לא רוצה לפגוע בו כי לרוב אני נהנת מזה שהוא אוהב אותי ונמשך אלי אבל כרגע זה יותר מידי בשבילי..

    מה כדי לעשות?

    תשובה: זוגיות בקורונה
    נכתב ע"י יעל ימיני ב - 30/03/2020 18:38:14

    שלום סיתוונית,


    המצב החדש יכול להעלות מורכבויות שונות ובהחלט מאתגר גם מצבים זוגיים, שכן המעבר לאינטנסיביות כזו עשוי להיות מאוד דרמטי. נשמע שאת רוצה בקרבתו אך עדיין זקוקה ליותר מרחב. בזוגיות באופן כללי, ובייחוד עכשיו, התקשורת הפתוחה הינה משמעותית שכן לכל אחד מבני הזוג צרכים שונים וזה טבעי. אני מציעה לפתוח את הנושא לדיון שמגיע מתוך שיתוף כנה בצרכים שלך, כאשר הדגש יכול להיות על הצורך שלך במרחב במצב הנוכחי, כאשר אין סיבה שצורך זה בפני עצמו יפגע בו, הוא קשור בך ובאופנים בהם את מרגישה שאת יכולה להיות ביחד. כמובן שתוכלי להדגיש את הרצון שלך בקרבה. אני מאמינה ששיח פתוח ומאפשר שאינו מגיע מתוך ביקורת או דחייה יוכל להניב תוצאות חיוביות עבורכם.


    בהצלחה,


    יעל 

אנשי מקצוע ומכונים

עמית נאור

עמית נאור

תל אביב - יפו
נועה ארנטל

נועה ארנטל

תל אביב - יפו
דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת
ד"ר עדן וייס שדה

ד"ר עדן וייס שדה

קרית אונו
טל יהודה

טל יהודה

רעננה
מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
ג'ני גוטמן

ג'ני גוטמן

עין הוד
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות