<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י חניתה ב - 25/03/2020 00:44:33

    אני מבינה שהדרך הנכונה והיחידה היא לקבוע מס' פגישות עם המטפלת החדשה.
    וזה מייאש אותי.
    כי זה כבר ארוך מידי, קשה מידי, ונראה אין סופי.
    יש באמת אנשים שעברו התעללות שנים רבות והתחילו לטפל בזה רק אחרי שנים רבות מהטראומה, ויצאו מזה?
    והצליחו לחזור לחיים נורמליים?
    זה באמת קורה בסוף?
    יש תקווה לטיפול הזה?
    יש לו סוף בכלל?
    בבקשה אני רוצה לדעת את האמת, מה האחוזים בגדול להשתקם מזה בעזרת טיפול?
    או- כמה כאלה שניגשו לטפל רק אחרי שנים בטראומה מורכבת נרפאו באמת, הרוב או המיעוט?

    תשובה: מיואשת מהטיפול הארוך
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 25/03/2020 18:01:54

    שלום חניתה.


    אני מבינה את הכאב, התסכול והיאוש, ואת התקווה למצוא בפורום מענה חד משמעי מרגיע ומנחם אך כפי שכתבתי לך- שאלות מהותיות אלו ראויות למענה אישי ומעמיק יותר במסגרת של קשר טיפולי. יכולה רק לומר שלא הייתי מכוונת למקום זה אילו לא הייתי מאמינה בכל ליבי בפוטנציאל השינוי העמוק הגלום בקשר טיפולי מיטיב.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

פז שדיאור

פז שדיאור

כפר סבא
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה