<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רבקה ב - 09/03/2020 15:29:51

    שלום לצוות הפורום,
    אני ממש חוששת לשלוח את הילדים לבי"ס ולגן, אני לא מסכימה להם לצאת וללכת למקומות ציבוריים, כל השיח הזה בטלויזיה סביב הקורונה ושעוד לא הגענו בארץ לשיא... אני ממש בלחץ..
    אני מאבדת את זה? מה לעשות איך ממשיכים ...? זה רק יחמיר..
    תודה,

    תשובה: חרדה מהקורונה
    נכתב ע"י יעל ימיני ב - 10/03/2020 15:29:19

    שלום רבקה,


    קודם כל, חשוב לדעת שאת לא לבד בעניין הזה וכמובן שיש עוד הרבה אנשים שמוטרדים ומודאגים. עם זאת, חשוב במצבים כאלה לא לתת ללחץ ולחרדה להוביל את ההתנהלות, אלא למידע אמין בנוגע לאמצעי הזהירות שכדאי לנקוט, ברמה שעדיין תתאפשר המשך פעילות תקינה. אני מפנה אותך למאמר (לחצי על הלינק) שפורסם באתר שלנו שמציע מספר טיפים להתמודדות עם החרדה מהקורונה. 


    בהצלחה,


    יעל 

אנשי מקצוע ומכונים

רון ארגמן

רון ארגמן

תל אביב - יפו
מרב הדר כהן

מרב הדר כהן

תל אביב - יפו
יפעת קורץ

יפעת קורץ

כפר סבא
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים
בטי השכל

בטי השכל

רמת גן
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה