<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י הי ב - 31/01/2020 15:07:12

    כשאני צריך להתעסק במשהו
    שמוציא אותי מהשיגרה
    כמו תשלום לשכד
    כמו מפגשים חברתיים
    כמו ריב מטופש
    ועוד
    שכאילו נופלים עלי משום מקום
    זה מעסיק מטריד אותי במחשבות
    איך אני יכול להתמודד עם מצבים כאלה
    שכביכול אני לא רוצה בהם וחייב לעשות אותם
    ואולי זה כמו זעף פנימי של חוסר נוחות
    שעוד פעם מבלבלים לי במוח
    כשאני אולי רוצה להנות משיגרה דיכאונית יציבה שנותנת שקט

    תשובה: שיגרה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 02/02/2020 21:57:17

    שלום לך.


    אני לא בטוחה שהבנתי מספיק טוב היכן מוקד הקושי, אך נדמה לי שאתה מתאר מעין "משיכה למטה" של הדיכאון אשר עומדת מול מעורבות מלאה יותר בחיים- על הטוב והרע שהם מציעים. אם אכן כך, אני מציעה לפנות אל טיפול פסיכולוגי שיסייע לך להבין, להגדיר ולעבד את מקור הקושי ומשם אולי לפתוח אפשרויות נוספות של מעורבות ועניין בחיים.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
מרב הדר כהן

מרב הדר כהן

תל אביב - יפו
יפעת קורץ

יפעת קורץ

כפר סבא
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה