<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י ירדן ב - 31/01/2020 04:44:13

    תודה על התגובה. רציתי להגיד שאחרי המקרים האלו ניתקתי את הקשר כי מבחינתי לא היה שייך להיות עם בחור שמתנהג ככה. אכן, אני לא רואה את עצמי בקשר עם אדם מניפולטיבי וסחטן (ריגשית). אבל כן זיהיתי שהיה שם חיבור בלי קשר. ולכן שאלתי אם זה משהו שמצביע על משהו חמור יותר או אם זה משהו שאפשר לעבוד עליו ולטפל בו? (כי כן אולי הייתי שוקלת לבדוק את הקשר הזה בעתיד...במיוחד שבמהלך הקשר לא היה שום רמזים להתנהגות הזאת.)

    תשובה: המשך "תופעה שחזרה על עצמה פעמיים"
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 31/01/2020 06:43:33

    שלום ירדן.


    שינוי וטיפול אפשריים כאשר האדם מכיר בבעיה ומעוניין לשנות אותה, כך שקשה לי לומר האם  ישנה את התנהגותו. לצד זאת, כאמור, אני חושבת שהנקודה המרכזית עבורך היא השאלה מדוע לפנות דווקא לבן זוג אשר יש לו תכונות שאת חווה כבעייתיות כל כך- גם אם יש לו תכונות חיוביות אחרות ונוצר עמו חיבור.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים
עידו ויזל

עידו ויזל

תל אביב - יפו