תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אורית ב - 29/01/2020 16:24:57

    עד הזמן האחרון החיים שלי היו מהנים יפים שמחים, כמו כן תמיד אני רואה את חצי הכוס המלאה אבל לפני שבועיים יצרתי קשר עם בחור שנראה לטעמי יצרנו קשר ומהרגע הראשון התאהבתי בו. הוא נראה טוב יפה תואר ובהתחלה עשה עלי רושם טוב. ופשוט התאהבתי בו. אני יודעת שעברו שבועיים בסך הכול אבל פתאום התגלה לי מאחורי הגב שלי שבכלל יש לו בת זוג והוא לא אמר לי את זה בכלל. ראיתי אותו בבר עם מישהי והוא אמר תכירי זאת חברה שלי. נפגעתי קשה ובכל אופן למרות מה שקרה אמנם ניתקתי איתו את הקשר אבל אני לא מפסיקה לחשוב עליו עדיין וזה מפריע לי בחיי היומיום. אני ממש רוצה לחזור לעצמי אני לא מכירה טיפולים כאלו או אחרים אבל באמת הייתי שמחה לתמיכה עצמית בלי שום טיפול איך אפשר לחזור לחיים השמחים והרגילים שהיו לי לפני?

    תודה רבה

    תשובה: משבר רגשי בעקבות בגידה
    נכתב ע"י יעל ימיני ב - 29/01/2020 19:00:04

    שלום אורית,


    אני מבינה שחווית אכזבה משמעותית, למרות שעברו שבועיים, זה הגיוני מאוד שהתפתחו בך ציפיות, וכמובן שלא ציפית לחוסר הכנות, שככל הנראה עוררה רגשות שונים. נשמע שהעניין עוד טרי, ולכן נראה לי הגיוני שאת עדיין מוטרדת ועסוקה במה שקרה. כמובן שתמיד אפשר לפנות לטיפול, אבל אם את מרגישה שזה לא מתאים לך או שאין לך צורך בכך, זה בסדר גמור. אין לי עצה או ׳טיפ׳ על איך לחזור לחיים השמחים והרגילים, אני חושבת שהחוויות שאנחנו חווים מותירות בנו חותם מסוים, אבל שזה בסדר, מאחר ולרוב אחרי תקופה מסוימת בה חווינו משהו הדברים מתחילים מעצמם לחזור לשגרה. אני חושבת שבמצבים כאלה, חשוב שלא להיאבק בתחושות הרעות שעולות, ולתת להם מקום, ולאפשר לך לקחת את הזמן לעבד את מה שעברת, גם אם זה קשה כרגע. אולי תוכלי לשתף בכך חברה או מישהו קרוב, ולאפשר לעצמך להרגיש פגועה, או כל תחושה אחרת שהסיטואציה העלתה בך. בכל מקרה, אני מאמינה שהזמן יעשה את שלו, ותוכלי להמשיך הלאה, גם אם לא תשכחי לגמרי את מה שקרה, וזה בסדר. 


    אם יעבור זמן ממושך ותמשיכי להרגיש רע, אז כדאי יהיה לנסות בכל זאת לפנות לעזרה מקצועית בכדי לעבד יותר לעומק את החוויה שחווית ואת האופנים בהם היא השפיעה עליך.


    בהצלחה,


    יעל 


    תוכלי לקבל כאן רשימה של מטפלים להתייעצות ובחינת טיפול נפשי

אנשי מקצוע ומכונים

ד"ר איה גולן

ד"ר איה גולן

תל אביב - יפו
ליאת טייר

ליאת טייר

קרית טבעון
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
פז חיט

פז חיט

כפר סבא
חגית בר

חגית בר

ראשון לציון
שנהב שטיין

שנהב שטיין

תל אביב - יפו
ד"ר עדן וייס שדה

ד"ר עדן וייס שדה

קרית אונו
מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין