<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י שומדי ב - 23/01/2020 19:24:38

    לפעמים יש הרגשה שאין מקום להניח את הלב הפגוע.
    שאין אף אחד שיכול לתת חיבוק ללא תנאי.
    וזה כל כך כואב וכל כך לבד!

    תשובה: הרגשה רעה מאוד!
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 23/01/2020 22:06:52

    שלום לך.


    לא הרחבת בדברייך ולכן אני מתקשה להגיב באופן אישי ומשמעותי, אך אני יכולה להבין את ההרגשה הקשה הנלווית להיעדר חווית ה"חיבוק ללא תנאי". זה אכן צורך בסיסי, אנושי ויקר כל כך. במידה ומדובר בתחושה חוזרת אשר מסיבה לך סבל משמעותי, יתכן וכדאי לשקול פנייה אל טיפול פסיכולוגי בו אפשר יהיה לברר תחושה זו יותר לעומק. במידה ותחושות אלו מתעוררות בתוך טיפול, כדאי וחשוב להבין און יותר, ואולי גם להעלות שאלה לגבי משמעות עלייתן של תחושות אלו בהקשר לקשר הטיפולי.


    ליטל


    תוכל לקבל כאן רשימה של פסיכולוגים להתייעצות ובחינת טיפול

אנשי מקצוע ומכונים

ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
פז שדיאור

פז שדיאור

כפר סבא
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
רון ארגמן

רון ארגמן

תל אביב - יפו
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא