<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י סכיזואיד ב - 19/01/2020 23:00:02

    זהו אני במצב צמח לא רוצה לנסות שום דבר אזלו לי הכוחות
    אני מחר אתחיל לחפש מקום רחוק מהעולם לחיות בו לבד אבנה לי משהו קטן
    אני לא יודע מה אני הולך לאכול אולי אני אמות מרעב כבר וזהו
    אני לא רוצה לעבוד יותר
    לא אכפת לי כבר מהמחיר אני מעדיף למות
    אני נופל על הריצפה אפסו כוחותי ולא עשיתי כלום היום זה רק מלנסות להעביר את הזמן

    איך אוכל ואיך אשתה
    בראש שלי כבר יש אוטופיה כשאני חושב על המעבר אבל פרקטית אני חושב שאמות מרעב
    לא מטאפורית, רק כשאני אהיה רעב אני אבין שאני הולך למות

    תשובה: נשברתי
    נכתב ע"י ב -

אנשי מקצוע ומכונים

תמי לשם אורן

תמי לשם אורן

תל אביב - יפו
נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
מרב הדר כהן

מרב הדר כהן

תל אביב - יפו
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
אפרת כץ

אפרת כץ

תל אביב - יפו