<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רות ב - 23/11/2019 16:15:58

    לנער מתבגר אספרגר קל . ופרפקציוניסט כלום או 100%
    מה הטיפול המתאים ? האם יש גם תרופה לכך?



    תשובה: מה הטיפול המתאים לפרפקציוניסט
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 24/11/2019 06:35:57

    שלום רות.


     פרפקציוניזם אצל נער עם אספרגר יכול לנבוע מגורמים שונים אך סביר להניח שיש לו בסיס של חרדה או נטייה אובססיבית אשר יכולים להיות קשורים באספרגר ו/או בגורמים רגשיים. מאחר וגורמי וביטויי הפרפקציוניזם עשויים להיות מגוונים מאוד, קשה לי לתת מענה חד משמעי בנוגע לסוג ויעילות הטיפול, אך אני נוטה לשער שהן טיפול תרופתי והן טיפול פסיכולוגי יוכלו לסייע. מציעה לפנות בשלב ראשון לטיפול פסיכולוגי, מוטב אצל מטפל שיש לו הכרות עם אנשים על הרצף, ומשם להבין טוב יותר מהו הטיפול המתאים.


    ליטל


    תוכלי לקבל כאן רשימה של אנשי מקצוע המתמחים באספרגר להתייעצות ובחינת טיפול

אנשי מקצוע ומכונים

מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה
ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
רון ארגמן

רון ארגמן

תל אביב - יפו
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים