<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רעות ב - 14/11/2019 05:07:58

    היי,
    האם יש טיפול מומלץ לדיסיצואציה, לנתק מן העצמי ומהסביבה שגורמת לסבל רב?
    נדמה לי שההפרעה נקראת הפרעת דה ריאליזציה/דה פרסונליזציה.
    אציין שחזרתי לטיפול תרופתי בציפרלקס וברבע בכדור חדש בשם אריפליי עקב התפרצות התופעה לאחר הפסקה של חצי שנה עם הציפרלקס שאותו לקחתי שנים והפסקתי על דעת עצמי.





    אשמח למענה,
    רעות

    תשובה: חרדות ודיסיצואציה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 14/11/2019 10:07:37

    שלום רעות.


    דיסוציאציה ומצבי דה ריאליזציה נובעים בדרך כלל מצורך עמוק בהתנתקות אותן הנפש חווה כבלתי נסבלות. לכן, טיפול בגישה פסיכודינמית אשר מאפשר עיבוד של אותם אזורי נפש וחוויה בלתי נסבלים, וכך מצמצם את הצורך במנגנוני ההתנתקות, הוא הטיפול שיכול לסייע. ניתן להיעזר באינדקס בטיפולנט כדי לאתר מטפלים בעלי ידע בתחום הדיסוציאציה, או להיעזר בטד"י- העמותה לטראומה ודיסוציאציה בישראל.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
אפרת כץ

אפרת כץ

תל אביב - יפו
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
גוני סירוטה

גוני סירוטה

תל אביב - יפו
ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה