תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רינת ב - 27/10/2019 19:20:05

    נכון שאני במצב נפשי לא טוב ובאמת רציתי ללכת לטיפול יש לי גם תופעות פיזיות והתכוונתי ללכת לרופאת משפחה לקבל טיפול. אבל לפני כמה שנים עברתי טראומה באשפוז במיון ובעקבות מה שיעל כתבה לי ואני יודעת שיעל רוצה לטובתי גם יעל את לא מכירה אותי אבל הכוונה שלי לטיפול הייתה לקבל תמיכה בשירות הציבורי ולא במיון יש לי טראומות נוראיות מאשפוזים קודמים ואני לא מציאה ללכת למיון להתאשפז זה טראומה נוראית לעבור את זה.לכן החלטתי ותודה יעל שרצית לעזור לי והכוונה שלך הייתה טובה אני מעדיפה ללכת לרופאת משפחה רק בשביל הבעיה הפיזית החלטתי לוותר על טיפול נפשי אני לא רוצה לעבור עוד פעם טראומה אני יעזור לעצמי לבד למרות שאין מי שיעזור לי בכל אופן תודה על הכל ועל התמיכה בפורום שיהיה לך יעל ולכולם בהצלחה

    תשובה: מפחדת להתחיל טיפול בעקבות טראומה באשפוז
    נכתב ע"י יעל ימיני ב - 27/10/2019 21:56:29

    שוב שלום רינת,


    אענה כאן על גם על השאלה הקודמת.


    אני חושבת שהיתה אי הבנה, לא התכוונתי שהיא תפנה אותך למיון פסיכיאטרי. התכוונתי שאם את מרגישה צורך בעזרה דחופה כבר היום, תוכלי לפנות למיון באופן עצמאי. בכל אופן, רק במצבים קיצוניים מפנים למיון, (בכל מקרה אין הכרח לגשת למיון אלא אם המצב מהווה סכנה משמעותית מיידית כלשהי). אני מבינה שבעבר חווית טראומה במסגרת אישפוזית ומאוד מצטערת לשמוע שזו היתה החוויה שלך, במקום שאמור להיות מיטיב ותומך. חשוב לציין שגם אם היית מאושפזת בעבר, את זכאית לטיפול פסיכולוגי בשירות הציבורי, לאו דווקא דרך אשפוז וזו לא היתה כוונתי. 


    בהנחה שהמצב כרגע לא קיצוני ולא מהווה אינדיקציה לאשפוז, אני מניחה שהיא תוכל להפנות אותך לטיפול פסיכולוגי כפי שרצית. חבל מאוד לוותר על טיפול, שכן נשמע שהבעת בכך עניין וצורך. אני מציעה שתפגשי איתה ותסבירי שאת מעוניינת בטיפול פסיכולוגי.


    בהצלחה,


    יעל 

אנשי מקצוע ומכונים

עמירה איתיאל

עמירה איתיאל

תל אביב - יפו
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
ליאת טייר

ליאת טייר

קרית טבעון
איריס אברמן

איריס אברמן

ראשון לציון
נועה ארנטל

נועה ארנטל

תל אביב - יפו
עמית נאור

עמית נאור

תל אביב - יפו
דליה שלום

דליה שלום

יקנעם עילית
נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו