<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י נויה ב - 27/10/2019 17:15:41

    ליטל תודה שענית,
    אבל ציפיתי שעם כל הדוגמאות שנתתי וחפרתי...
    שתאמרי לי למה זה נבואה שמגשימה את עצמה? למה אני זו שמביאה את זה על עצמה?
    מה לא בסדר בהתנהלות או התנהגות או המראה שלי שזה גורם או נותן פריבילגיה לגברים להתייחס אליי כך?

    רק זה מה שניסיתי להבין...
    כי כשקורה לך משהו לא נעים ואומרים לך שאת אשמה שאת גורמת לזה או שזה משהו בהתנהלות שלך... זה מבאס כאילו אני רוצה את זה.

    וחשבתי שאולי תתני לי טיפים איך למנוע את זה.

    תודה בכל מקרה

    תשובה: נבואה שמגשימה את עצמה המשך..
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 27/10/2019 20:44:51

    שלום נויה.


    איני מאמינה ברעיון של "נבואה המגשימה את עצמה" בהקשר שתיארת.


    כאמור, ממליצה לפנות לטיפול פסיכולוגי רלוונטי. 


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

פז שדיאור

פז שדיאור

כפר סבא
מרב הדר כהן

מרב הדר כהן

תל אביב - יפו
ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אונליין
גוני סירוטה

גוני סירוטה

תל אביב - יפו
רון ארגמן

רון ארגמן

תל אביב - יפו