<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אלון ב - 03/10/2019 11:01:03

    אני בחור בן 29. נראה טוב יוצא עם בחורה .יש לי סיכזופרניה . מטופל על ידי כדורים. בעקבות נטילת הכדורים יש לי טסטוסטרון נמוך ופרולקטין גבוה. ירידה בחשק המיני וחוסר זיקפה. רופא המשפחה מתחמק מטיפול ולפסכיאטרית אין תשובה.
    מה אני אמור לעשות ?
    , מאוד מפריע לי, מי יכול לעזור לי?

    תשובה: בעיות זיקפה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 03/10/2019 11:43:52

    שלום אלון,


    לצערי איני רופאה בהכשרתי ולכן איני יודעת כיצד להתמודד עם בעיות זקפה על רקע השפעות תרופתיות.


    מציעה לפנות שוב לפסיכיאטרית המטפלת בנושא.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

אלעד ברדוגו

אלעד ברדוגו

מודיעין-מכבים-רעות
אבי קראוס

אבי קראוס

באר שבע
עדיאל איתן

עדיאל איתן

חולון
עמירה איתיאל

עמירה איתיאל

תל אביב - יפו
שחר ביגלר שפר

שחר ביגלר שפר

קדימה-צורן
אור בן-חיים ליובין

אור בן-חיים ליובין

רמת גן
ינון רביד

ינון רביד

פרדס חנה-כרכור
ניר קאופמן

ניר קאופמן

חיפה