<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י דן ב - 10/08/2019 20:17:38

    אוכל בריא, מתאמן, משתדל לפעול כל הזמן אבל יש תקופה כמו עכשיו שאני מפחד שאני הורס את עצמי - בגלל תקופה עמוסה של שינויים ולחץ אני בכוח מנסה לא לפנות לאנשים מהעבר שהרעו לי אבל לא כל כך מצליח.. ושולח להם הודעה ומדבר...

    איך אפשר להתגבר על זה ? למה זה קורה?

    תשובה: מפחד מהרס עצמי
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 13/08/2019 14:06:36

    שלום דן.


    התנהגויות של הרס עצמי עשויות לנבוע מגורמים שונים ומגוונים שביניהם צורך לא מודע ב"ענישה" עצמית, תחושה שחיות וריגוש אפשריים רק במגע עם ה"רע", צורך בעיבוד אזורים נפשיים אשר באים לידי ביטוי בהתנהגויות/קשרים הרסניים (למשל, צורך של הנפש "לספר" על חוויות עבר מכאיבות בקשרים דרך החייאה של חוווית אלו בקשרים בהווה) ועוד. בכל מקרה, במרבית המקרים מדובר בביטוי של חלקים נפשים לא מודעים אשר אינם ברורים לאדם עד הסוף ולכן כדאי להיעזר, במצבים אלו, בטיפול נפשי אשר יסייע בעיבוד ומתן מילים ומשמעות לאזורים אלו.


    ליטל


    תוכל לקבל כאן רשימת אנשי מקצוע

אנשי מקצוע ומכונים

אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
תמי לשם אורן

תמי לשם אורן

תל אביב - יפו
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים
אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אונליין