<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י איריס ימין ב - 06/07/2019 17:28:39

    לפני כ 10 שנים ביתי הת ה18 חוותה מיפגשמאהבה מאכזב ותרמיתי
    מאזמועד היום היא בהרגשה שהוא עדיין אוהב אותה אפילו שכבר נשוי ואב ל2עוקבת אחר חיו.ניא מטופלת באביליפיי כי לפנינ3 שני שוב חוותה פביכוזההכאילי הוא שולח מסרים דרך המירקע.
    זה לא נותן לה מנוח.עדיין מחכה לו ומתחננת שיניח לה במחשבות.
    האם שיטתכם מתאימה לה.ניסתה הכל!!

    תשובה: אובססיה לאהבה שלא מומשה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 06/07/2019 20:07:59

    שלום איריס.
    האתר אינו מציע שיטת טיפול ספיציפית, וקשה לי לכוון אותך מאחר ואני מתארת לעצמי שה"אובססיה" מופיעה ומלווה בקשיים רגשיים נוספים. תוכלי להתקשר למוקד ההפניות של האתר בטל1' 1800-200-205, למסור מידע נוסף ואולי לקבל הכוונה והפנייה למטפל/ת מתאימ/ה.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מרב הדר כהן

מרב הדר כהן

תל אביב - יפו
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
רון ארגמן

רון ארגמן

תל אביב - יפו
לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
תמי לשם אורן

תמי לשם אורן

תל אביב - יפו