<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אנונימית ב - 03/07/2019 13:56:07

    היי... אחרי הפגישה האחרונה שהייתה כל כך קשה. ביטלתי את הפגישה שלאחריה, כי מאוד כעסתי עליו. והשבוע פגשתי אותו. הוא היה כל כך נעים , נחמד ומבין. הוא לא שאל למה ביטלתי. למרות שככל הנראה זה היה ברור לו שביטלתי בגלל ההתנגדות והקושי שלי לנוכח השיפור שחל. מקווה שימשיך כך. רק רציתי להגיד לך תודה על כך שעזרת לי להחליט שלא להפסיק בטיפול לחלוטין. פשוט קשה לי שם לעיתים והקושי בלתי נסבל ומקשה ולא תמיד הפגישות נעימות. הוא לא ניסה לברר מה קרה בפגישה הקודמת, אבל הוא היה מאוד רך ומכיל ותומך, הפעם הוא לא היקשה עליי ולא לחץ.
    תודה על האוזן הקשבת....

    תשובה: קשיים וכעסים במהלך טיפול נפשי
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 03/07/2019 21:01:29

    שלום לך, ותודה ששיתפת. אני שמחה שהדברים עזרו ובעיקר שמחה שנשארת עם חוויה טובה יותר ועם יותר אמון ותקווה בהמשך הקשר הטיפולי. ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
יפעת קורץ

יפעת קורץ

כפר סבא
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן