<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י גיא ב - 01/07/2019 00:27:35

    הי,

    מדוע זה כאשר יש בעיה שמציקה בלי הרף והיא לא פתורה,כל דבר אחר שבדכ לא מפריע או מציק,מפריע ומציק וגורם לעצבים ?
    להמ "סף העצבים" נמוך מבדכ?
    תודה

    תשובה: כל דבר מעצבן
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 01/07/2019 15:12:36

    שלום גיא.
    נדמה לי שהתשובה נמצאת בגוף השאלה... כפי שכאשר אנחנו סובלים מבעיה רפואית באיבר מסוים כל הגוף רגיש יותר מאחר ומרבית המשאבים מופנים להתמודדות עם הכאב, כך כאשר נושא נפשי לא פתור גוזל משאבים ומייצר כאב, קשה מאוד להקצות משאבים ולהכיל גם חוויות ותחושות שהן נסבלות בדרך כלל. בהתאם, במרבית המקרים כאשר ה"בעיה" המרכזית מקבלת מענה, יש רגיעה במכלול התחומים והחוויה.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
פז שדיאור

פז שדיאור

כפר סבא
לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים