תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י עידית ב - 26/06/2019 16:31:37

    לפני חודשיים אני והאקס שלי נפרדנו, ואחרי יומיים רציתי לחזור אליו והוא דחה אותי. עבר כבר חודשיים מאז ואני לא רוצה טיפול אני רוצה להשתחרר מאקס בעזרת עצמי אני רוצה להשתחרר לכתוב לו כל הזמן בפייסבוק בזמן שהוא מתחמק יש לי דחף לזה,אני לא מצליחה להשתחרר ממנו מה לעשות באופן עצמי? אני ממש רוצה ראיון להשתחרר ממנו וקשה לי.

    תשובה: לא מצליחה להשתחרר מהאקס שלי
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 26/06/2019 21:20:21

    שלום עידית.
    איני יודעת מה גילך ובאיזה קשר זוגי מדובר- ממושך? משמעותי? קשר ראשון? - ולכן קשה לי להמליץ באופן מדויק יותר. במידה ומדובר בקשר משמעותי ראשון וגילך צעיר, סביר שיקח זמן להחלים ולהמשיך הלאה ולכן צריך לתת לדברים זמן, ובינתיים לנסות להיעזר באנשים הקרובים לך ולנסות לשתף אותם כאשר הדחף לפנות אליו עולה.
    במידה ואת אישה בוגרת ומדובר בקשר משמעותי ו/או בדפוס חוזר של קושי להשתחרר מקשרים אני חוששת שאין לי "פתרון קסם"- קושי להשתחרר ולהמשיך הלאה נובע מדרך כלל מגורמים רגשיים לא מודעים אשר שינוי עומק שלהם מצריך בד"כ עזרה טיפולית (בהנחה שאת מנסה לעשות זאת בעצמך ולא מצליחה). לצד זאת, כדאי לזכור שבמידה ומדובר בקשר משמעותי, חודשיים הם זמן לא ארוך וטבעי שלוקח זמן להמשיך הלאה ובמובן זה לא כדאי להאיץ בעצמך אלא לתת לעצמך זמן ומרחב לעיבוד והתאוששות.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
נועה ארנטל

נועה ארנטל

תל אביב - יפו
ליאת טייר

ליאת טייר

קרית טבעון
איתי רוזנפלד

איתי רוזנפלד

תל אביב - יפו
טובה בן צבי מרק

טובה בן צבי מרק

תל אביב - יפו
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות
עמירה איתיאל

עמירה איתיאל

תל אביב - יפו