<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אחת ב - 21/06/2019 13:23:28

    למה שמישהו ככ יישנא את עצמו
    זה לא תמיד היה ככה

    תשובה: למה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 21/06/2019 14:10:45

    שלום לך.
    אני יכולה לדמיין כמה מכאיבה התחושה, אבל היכולת שלך לא רק לחוות את הסבל אלא גם להתבונן ולשאול את עצמך למה שתרגישי כך היא בעיני יכולת יקרת ערך מאחר והיא מסמנת את האפשרות לא רק להאמין ולהרגיש בכל כולך שאת שנואה, אלא גם להתבונן "מהצד" ולהבין שקורה לך משהו. אם תרצי- להבין שאת לא פצע פעור ורע אלא אדם שנפצע.
    אני כמובן לא יודעת מדוע את מרגישה כך, אבל יכולה לשער שאת חווה כעת פיסה של תוכן נפשי או חווית עבר שכנראה לא מתעוררים סתם כך אלא כחלק מהתהליך הטיפולי הממושך שאת עוברת. במובן זה, זה אולי כואב כרגע באופן בלתי נסבל, אבל זה חלק מהדרך הקשה שאת עושה. בכאב ובייסורים, אבל גם בנחישות ובאומץ.
    אל תתייאשי.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

בטי השכל

בטי השכל

רמת גן
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
גוני סירוטה

גוני סירוטה

תל אביב - יפו
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו