<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אחת ב - 27/05/2019 19:22:03

    תשובה: אני רוצה להפסיק את הכאב
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 27/05/2019 19:45:46

    שלום לך.
    אני שומעת כבר תקופה לא קצרה על המאבק המתמשך שלך, ומתמלאת הערכה לכוחות שאת מגייסת שוב ושוב. כפי שכתבתי לך בעבר, אני חושבת שהנקודה בה את נמצאת היא אחת הנקודות הקשות ביותר בתהליך, שמפגישה אותך- אני משערת- עם היבטים רגשיים ובין אישיים עמוקים ומכאיבים. במובן זה, הכעס, החרדה והקושי העצום מובנים. הדבר היחיד שאני יכולה לומר הוא שאם יצרת קשר עמוק ומשמעותי כל כך במסגרת האשפוז, תוכלי ליצור קשר משמעותי גם עם מטפל/ת בקהילה ובמובן זה, יש תקווה לכך שהעטיפה והתמיכה לא יסתיימו עם תום האשפוז, אלא ימצאו שוב ואיתם יבואו גם הקלה ושינוי.
    אלא תתייאשי. זכרי שאת בנקודת שיא של כאב וחרדה, והדברים לא חייבים להמשיך כך.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
גוני סירוטה

גוני סירוטה

תל אביב - יפו
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן