<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אחת ב - 27/05/2019 17:47:22

    ליטל.אני מנסה בכל כוחי לעשות את תהליך הפרידה בצורה בריאה כחלק מהתהליך והטיפול כמו שהם אומרים..אני רוצה להיות שם אבל גם רוצה לברוח אני מרגישה אהבה עזה לאנשים שם אבל גם כעס שהם עומדים לצאת מחיי.כשאני באה הביתה אני מרגישה מפורקת לא מצליחה להפסיק לבכות ומרגישה שמוטב לי למות.למעשה אני רוצה בכל מאודי למות.אני שוכבת במיטה ורוצה למות בה ולא להרגיש יותר כלום ואני נקרעת בין הרצון למות לבין המחויבות שלי לבעלי והילדים.אני גם מרגישה אשמה על כך שלמרות התהליך הזה שעברתי אני בעצם עדיין מעדיפה למות.

    תשובה: אני מפחדת
    נכתב ע"י ב -

אנשי מקצוע ומכונים

פז שדיאור

פז שדיאור

כפר סבא
תמי לשם אורן

תמי לשם אורן

תל אביב - יפו
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אונליין
ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן