<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רינת ב - 08/05/2019 15:45:42

    זה רק היום פתאום התחלתי להרגיש ריקנות ודכדוך אין לי מה לעשות עם עצמי אולי בגלל היום העצוב שאנו חווים במדינה שלנו. אני ממש רוצה לשפר את ההרגשה ובהזדמנות זאת רציתי לאחל לך ולמשפחתך חג עצמאות שמח

    תשובה: ריקנות ודכדוך
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 11/05/2019 19:04:16

    שלום רינת.
    אני מבינה את התחושה הקשה ואת הכמיהה להרגיש שחייך מלאים, עשירים ושמחים יותר, אך לצערי אני חוששת שאין "טיפ" נקודתי שיכול לסייע. כדי להרגיש טוב יותר וליהנות ממה שהחיים כן מציעים יש צורך בד"כ בשינוי פנימי. דרך אחת לערוך שינוי זה היא בעזרת טיפול פסיכולוגי. במידה ואינך מעוניינת, את יכולה להיעזר בספרי עזרה עצמית של פסיכולוגיה חיובית ובטכניקות מיינדפולנס אשר מחקרים מצביעים על תרומתם לשיפור הרווחה והתחושה הכללית.

    מקווה שיום הזיכרון והעצמאות על הקשיים שהם מביאים איתם עברו עלייך בטוב עד כמה שאפשר,
    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אונליין
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
פז שדיאור

פז שדיאור

כפר סבא
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן