תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אפרת ב - 18/04/2019 09:13:37

    אני נורא רוצה לדעת איך אפשר לגלות האם הפסיכולוגית אוהבת אותי כמו שאני אוהבת אותה שאלתי אותה ולא הצלחתי להבין את התשובה ממנה מאוד חשוב לי שהיא תאהב אותי לא יודעת למה, ביום שאבין איפה המקום שלי אצלה בלב אסכים לשתף עוד נושאים איתה ואם לא אדע האם היא אוהבת אותי אז אחליט להיות קרה ואבוא אליה כמו רובוט ולא אשתף אותה בדברים עלי אני יודעת שזה אפגע בטיפול אבל אני חושבת שמגיע לה שתרגיש איך אני מרגישה מדברת לקיר ולא מקבלת תשובה

    תשובה: אהבה בין מטפלת למטופלת
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 18/04/2019 20:36:05

    שלום אפרת.
    אהבה בין מטפלים למטופלים היא אכן נושא רגיש, ונשמע מדברייך שאת עסוקה בו באופן אינטנסיבי ומכאיב. אני יכולה להבין את התקווה לקבל תשובה חד משמעית וברורה לשאלתך, ואת המחשבה שברגע שתשמעי "כן" הכל ישתנה, אך במרבית המקרים אין זה כך. נושא האהבה נוגע ברבדים אישיים ורגשיים שקשורים בחוויות העבר ולא רק בקשר עם המטפלת ולכן ההתבוננות בקשר הטיפולי ובמה שמתעורר בו היא לב העניין, ולא קבלת תשובה של כן/לא.
    לכן, עם כל הקושי הכרוך בכך, אני מציעה להמשיך ולדון עם המטפלת בתחושתייך בנושא, ודרך ההתבוננות במה שקורה בקשר ביניכן ובחוויותייך- להבין טוב יותר את עולמך הפנימי ולבסס מערכת יחסים בה תרגישי אהובה ורצויה. תהליך כזה יכול להיות מקדם ומשמעותי, ולתרום לא רק לקשר הטיפולי אלא להיבטי חיים נוספים.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

עדי דוידסון

עדי דוידסון

תל אביב - יפו
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות
מזי ברקמן

מזי ברקמן

תל אביב - יפו
חלי גאדג'

חלי גאדג'

חולון
דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
איריס אברמן

איריס אברמן

ראשון לציון
דליה שלום

דליה שלום

יקנעם עילית