<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י תמר ב - 15/04/2019 05:15:45

    יש לי קשיים משפחתיים. אבא שלי חולה מאוד ומאז אימא שלי מוציאה עלי את כל העצבים ואני לא יכולה שלא לענות לה בחזרה. לפני שאבא שלי חלה היינו משפחה שמחה היו לי חיים שמחים, אבל מאז שאבא שלי חולה אימא שלי לא אותה אימא כמו שהייתה. אני כרגע בטיפול פסיכולוגי נוטלת תרופות להרגעה לא נגד דיכאון אלא נגד יותר להרגעה ובכל זאת בבית יש הרבה כעס עצבים קשה לי שלא לענות בכעס כלפי אימא שלי וגם אח שלי כי אני עוזרת הכול בבית אח שלי נשוי ולא עושה שום דבר הוא חי את החיים שלו. אני ממש אשמח עם תוכלי לתת לי טכניקה להרגעה עצמית שאוכל להרגיש יותר טוב למרות הטיפול גם משהו שאוכל להירגע בעצמי בבית כדי לא להיות בתקלים ובעצבים בבית.

    אני בת 26
    תודה רבה

    תשובה: לא מסתדרת עם אימא שלי
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 15/04/2019 07:53:45

    שלום תמר.
    כפי שאת בוודאי מבינה מתוך הטיפול שלך, עצבים ועוצמות רגשיות המתעוררות במערכת המשפחתית נובעים בדרך כלל הן מטריגרים בהווה והן מ"פצעי עבר" שהטריגרים בהווה נוגעים בהם ומעוררים. בהתאם, אין "פתרון קסם" שפשוט יעלים את התחושות- הדרך להתמודד איתן טוב יותר היא להתבונן, להבין ולהרחיב כך את יכולת הוויסות העצמי במצבים אלו. לצד זאת, ניתן להיעזר בטכניקות מיינדפולנס, יוגה ונשימה אשר מסייעות בוויסות מצבים רגשיים עוצמתיים.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
עידו ויזל

עידו ויזל

תל אביב - יפו
בטי השכל

בטי השכל

רמת גן
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
תמי לשם אורן

תמי לשם אורן

תל אביב - יפו
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן