<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אלמונית ב - 28/02/2019 23:29:48

    אני לא רוצה להכיר מישהו אחר כרגע. אולי את יכולה לתת לי עצה להסחת דעת כדי שאשתחרר מזה בנוסף לטיפול?

    תשובה: מרוב שאני לא יכולה להתנתק ממנו
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 01/03/2019 08:50:01

    שלום לך.
    פרידה מבן זוג מעוררת פעמים רבות נושאים רגישים וטעונים של קשר, אובדן ואמון ולכן הפרידות אכן עשויות להיות קשות ומכאיבות. לכן, אני חושבת שהפתרון אינו הסחת דעת אלא השלמה עם העובדה שכרגע כואב וקשה לך. תני לעצמך מקום "להתאבל" על הקשר, דברי עליו עם חברות ובמקביל- הקפידי לשמור על תפקוד תקין ולעסוק בפעילויות השגרתיות שלך גם אם כרגע אין לך הרבה חשק אליהן. עם הזמן, תהליך ה"אבל" יסתיים ותוכלי למשיך הלאה. במידה ולא תרגישי שיפור משמעותי עם הזמן, אכן כדאי לבחון האם יש צורך בטיפול פסיכולוגי.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

יפעת קורץ

יפעת קורץ

כפר סבא
אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אונליין
ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
גוני סירוטה

גוני סירוטה

תל אביב - יפו
רוני ברק

רוני ברק

גדרה