<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י הדר ב - 28/02/2019 01:24:16

    שלום רב,

    שאלה-מה הוא ההסבר לסיטואציה בה לא סובלים בן אדם מסויים כי עשה מעשה לא טוב (בן אדם שלא מכירים ,כזה שרואים רק בתכנית טלוויזיה נגיד), אבל בין אם הוא מתראיין בתקשורת או כותב טור ,ישנה משיכה חזקה לקרוא או לשמוע מה שהוא אומר?
    הרי אם לא סובלים בן אדם מסיבה כזו או אחרת אז למה להקשיב לו, הרי זה יעשה רק רע. מה היא בכל זאת הסיבה שיש רצון כזה?

    תודה

    תשובה: משיכה לאדם למרות שאני לא סובלת אותו
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 28/02/2019 11:41:45

    שלום הדר. מצב בו לא סובלים אדם הוא מצב של תגובה רגשית חזקה, מצב בו משהו מפעיל ומעסיק אותנו. בהתאם, המשך המעקב אחרי תגובותיו של אותו אדם עשויה להיות אמצעי להמשך העיבוד והעיסוק בנושא- דרך הקריאה והצפייה בנושא או האדם ה"בלתי נסבל" אנחנו ממשיכים לחשוב ולגבש דעה. במקביל, כדאי לקחת בחשבון שלפעמים התגובה הרגשית היא מורכבת יותר מאשר "לא לסבול". למשל, אנחנו יכולים להירתע מאדם הנתפס על ידנו כאגואיסט אך בו זמנית לקנא בו קצת על החופש שיש לו לדאוג לעצמו. גם במצבים אלו, המשך המעקב והעיסוק באדם היא דרך להמשיך ולעבד בינינו לבין עצמנו את הנושא. ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
גוני סירוטה

גוני סירוטה

תל אביב - יפו
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא
רון ארגמן

רון ארגמן

תל אביב - יפו
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה