<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י פזית ב - 23/02/2019 10:51:04

    שאני מקבלת בשורה לא נעימה ממקום העבודה או סתם נתקלת בריב עם חברה יום שלם אני יושבת וטוחנת מחשבות שליליות. אשמח לעזרה מה לעשות? מה לעשות עם מחשבות שליליות שתוקעות אותי. תודה מראש,פזית

    תשובה: לא מצליחה לחשוב חיובי
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 24/02/2019 15:07:16

    שלום פזית.
    דפוס חשיבה מהסוג שאת מתארת עשוי לנבוע מגורמים רגשיים שונים- נטייה להלקאה עצמית, נוקשות וקושי בהתמודדות עם שינויים, קושי בהתמודדות עם גבולות ומגבלות ועוד. במידה וה"טחינה" מפריעה לך בצורה משמעותית, אני ממליצה לפנות לטיפול פסיכולוגי שיסייע לך להבין יותר לעומק את קור הקושי. אפשרות נוספת היא להיעזר בטכניקות "מיינדפולנס" אשר מסייעות בהתמודדות עם רגשות שליליים.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

בטי השכל

בטי השכל

רמת גן
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
יפעת קורץ

יפעת קורץ

כפר סבא
אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אונליין
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה