תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רינת ב - 03/01/2019 20:55:21

    היי ליטל.
    אני לא עובדת כבר הרבה זמן הרבה בבית מקבלת ביטוח לאומי שגם ככה הם בקושי עוזרים לי טיפולים נפשיים לא עזרו לי בכלום זה רק מעצבן אותי יותר חוץ מטיפול פסיכולוגי שקיבלתי פעם הייתה לי פסיכולוגית נפלאה שעזרה לי אבל זה היה לפני כמה שנים הרגשתי יותר טוב ועזבתי. אני כן מרגישה טוב יש לי חיים טובים משפחה מקסימה ותומכת אך לפעמים קורה לי שעם עונים לי אני ישר מתרגזת עונה לכל מי שנמצא מסביבי ועם עונים לי יותר אני ממשיכה לענות בעצבים ואחר כך נכנסת לחרדות. לפעמים החרדות נמשכות עשרים דקות כי אני כן יודעת להרגיע את עצמי מצד אחד אבל מצד שני החרדות יכולות להיות לי יום שלם ואז אני גם מצטערת שעניתי לאותם אנשים ונכנסת לפעמים ליום שלם לחרדות ואחרי יום אני חוזרת לעצמי כאילו לא קרה כלום. ליטל יקרה אשמח עם תוכלי לתת לי עצה על טיפ לשליטה עצמית אני כל כך אשמח אפילו ספר מסוים עם את יודעת שאני יכולה לקרוא על השיטות האלה אני אשמח למרות שמצד אחד אני עוזרת לעצמי לבד אבל מצד שני אין לי שליטה על עצמי מידי פעם ואני כרגע לא במסגרת פסיכיאטרית פסיכולוגית את פעם עזרת לי מאוד בפורום אני לא זוכרת על מה אבל בזכותך הרגשתי יותר טוב אחרי שכתבת לי. אני ממש אודה לך ליטל את תעשי מצווה גדולה עם תוכלי לתת לי עצה איך להתגבר על שליטה עצמית אני מאחלת לך סוף שבוע נפלא וממש תודה מכל הלב ומקווה על הטיפ לשליטה עצמית זה יעזור לי מאד וכל הכבוד על העזרה שנתת לי לפני הרבה זמן בפורום ערב נפלא ושוב תודה ליטל יקרה
    אגב בטיפול פסיכיאטרי וכדורים אני לא מאמינה ולא רוצה. עם אפשר איך להתמודד על טיפ לשליטה עצמית בעצבים וחרדות אשמח

    תשובה: הרגעה עצמית בעצבים חרדות כעסים
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 04/01/2019 09:31:44

    שלום רינת.
    כפי שכתבתי לך בעבר, שליטה בעולם הפנימי והרגשות השונים המתעוררים בו (כעס, חרדה, מתח, עצבים וכד') אינה מושגת באמצעות "טיפ" אלא באמצעות עבודה רגשית משמעותית המסייעת בהבנה מעמיקה של החוויה הרגשית וברכישת אסטרטגיות התמודדות מתאימות.
    לכן, למרות חוויות העבר שלך בחלק מהטיפולים אני חוזרת וממליצה לך על פנייה לטיפול פסיכולוגי המכוון לחיזוק השליטה והוויסות העצמי. כמו כן, כפי שכתבתי לך בעבר, את יכולה להיעזר עד אז בספרי עזרה עצמית.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
עדי דוידסון

עדי דוידסון

תל אביב - יפו
ד"ר יגאל גליקסמן

ד"ר יגאל גליקסמן

הוד השרון
איילת עדי שדות

איילת עדי שדות

גבעתיים
פז חיט

פז חיט

כפר סבא
ליאת טייר

ליאת טייר

קרית טבעון
יובל קורן

יובל קורן

חיפה
חגית בר

חגית בר

ראשון לציון