<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י ים ב - 08/12/2018 15:31:44

    היי ליטל

    ממש כואב לי על אבא שלי! הוא מאושפז עדיין בבית חולים רגיל לא פסיכיאטרי חס וחלילה,ואני דואגת לו, ממש רוצה שהוא ייצא משם כמה שיותר מהר. שאני מדברת איתו בטלפון אני מרגישה מדוכדכת, כי אבא שלי כמוני לא אוהב בתי חולים. ובגלל שיש לי טראומות מרופאים בתי חולים ולטיפולים פסיכיאטרים או כאלה אין סיכוי שאני אלך הוריי לא נותנים לבוא לבקר אותו, כי הם מפחדים שיהיה לי שם טראומה עם אני אראה אותו ובכלל בית חולים. ממש כואב לי הלב לגביו הוא כבר לא צעיר הוא אוהב את הפינה שלו בבית. הוא כמוני בדיוק. מה ניתן לעשות כדי להרים לעצמי את המצב רוח מיידית שהוא קצת נופל לי? אני לא מפסיקה לחשוב על אבא ולדאוג לו.
    תודה ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

תמי לשם אורן

תמי לשם אורן

תל אביב - יפו
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
עידו ויזל

עידו ויזל

תל אביב - יפו