<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אנונימית ב - 07/12/2018 14:55:40

    לא פעם ולא פעמיים, אני מוצאת עצמי עוזרת לבני אדם ובמקום לומר לי תודה. פשוט הם לא אומרים תודה. לרוב, אלו אנשים זרים. מה המניע ומה הסיבה בה בני אדם לא מוקירים במילה קטנה אחת תודה על מעשים חיוביים וטובים עבורם? אשמח לדעת תודה

    תשובה: למה אנשים לא אומרים תודה?
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 09/12/2018 16:23:16

    שלום לך. כל אדם וסיבותיו הוא, אך באופן כללי אני יכולה להציע שני כיוונים. אפשרות אחת היא שבקשת עזרה, ובפרט מאדם זר, מתרחשת לא פעם בעתות מצוקה או חולשה. לא לכל אחד קל להתחבר לתחושות אלו, ולכן עשויה להיות גם הימנעות מהכרה בהן דרך אקט אמירת התודה. אפשרות נוספת שאפשר לשקול שהעזרה שלך ניתנת באופן שמעורר אי נוחות כלשהי (אולי בהתנשאות או שתלטנות, למשל) ולכן אנשים נמנעים מלהודות. ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
עידו ויזל

עידו ויזל

תל אביב - יפו
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא
אפרת כץ

אפרת כץ

תל אביב - יפו
מרב הדר כהן

מרב הדר כהן

תל אביב - יפו
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו