תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י מאיה ב - 10/11/2018 19:57:20

    אני נשואה+2 ילדים. לפני חצי שנה התאהבתי במישהו (גם נשוי+ילדים) שעובד במקום העבודה שלי בתפקיד מאוד יוקרתי שכנראה מעצם תפקידו/עיסוקו זה, הוא די שחצן ומעט מתנשא באופן כללי.
    יש בנינו פתיחות מלאה המתבטאת בעיקר בהתכתבות בוואטסאפ ובשיחות טלפון. בשיחה הראשונה שלנו, הבהרנו זה לזה שאין כאן כוונה שיהיה רומן בנינו אלא ריגוש ששנינו מרגישים שאנו רוצים. אנו מקווים לממש את הפנטזיות המיניות שלנו ביום מהימים, אך עד אז כאמור, אנו מממשים אותם באמצעות הוואטסאפ. הבעיה היא שהתאהבתי בו (הוא מאוד אוהב את הראש שלי ואת המראה שלי, אז לא מאוהב וזה בסדר גמור. כך הרי הצהיר בשיחתנו הראשונה - שלא יהיה כאן סיפור של מאהבים). אני מאוד אובססיבית לגביו . בכל הודעה שהוא שולח לי, הלב שלי קופץ כמו ילדה קטנה. אני מסתכלת כל כמה דקות - מתי נראה לאחרונה בוואטסאפ והאם הגיב לדברים ששלחתי לו. יש סיטואציות, שלא אוכל לפרט יתר על המידה, שאני מרגישה בהן שהוא לא ממש "שם עליי" אבל ישר מחליפות אותן, סיטואציות שאני מרגישה שאני הכי הכי עושה לו את זה ואז זה "מכפר" על ה"סרטים" שרצים לי בראש, בסיטואציות שפחות עושות לי טוב בלב. בכל אופן, אני יודעת שלא הייתי צריכה בכלל להיכנס לקשר הזה ו/או לתת לו להתפתח ככה, אבל זה חזק ממני. אין לי כאן שאלה לשאול, אלא רק לשתף ולשמוע את דעתך בנושא. אני רוצה גם לציין שאין בכוונתי "להיגמל" או להפסיק את הקשר הזה איתו למרות שזה במצבים מסוימים, סוג של "עינוי" ללב שלי...(אתמול אפילו לקחתי חצי כדור לוריוון)
    תודה על הזמן שהקדשת לקריאת דבריי אלה.

    תשובה: אובססיביות ללא שליטה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 11/11/2018 12:43:09

    שלום מאיה.
    אני יכולה לדמיין את הסבל הנלווה לקשר מסוג זה, אך גם מבינה מדברייך שאת מרגישה שהקשר חיוני לך, עונה על צורך נפשי עמוק, ולכן אינו בר סיום כרגע. בדרך כלל, כאשר קשר המלווה בסבל נחווה בו זמנית גם כחיוני כל כך, יש לכך גורמים רגשיים שאינם ידועים ומודעים לאדם באופן מלא. במובן זה, אני חושבת שטיפול פסיכולוגי יכול לסייע לך לאו דווקא לסיים את הקשר (כי אינך רוצה בכך) אלא להבין טוב יותר מה קורה לך ולמה. במילים אחרות, טיפול יכול להציע "הקשבה" מעמיקה לסיפור שהקשר מספר, במידה ואפשרות זו מסקרנת ומושכת אותך.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

עדי אלחדף

עדי אלחדף

רמת גן
נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו
חלי גאדג'

חלי גאדג'

חולון
שנהב שטיין

שנהב שטיין

תל אביב - יפו
ד"ר יגאל גליקסמן

ד"ר יגאל גליקסמן

הוד השרון
דליה שלום

דליה שלום

יקנעם עילית
דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת
פז חיט

פז חיט

כפר סבא