<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י יעל ב - 22/10/2018 15:24:07

    לפני 10 שנים הייתי בטיפול אצל פסיכולוג , הטיפול הסתיים ומאז ועד היום אני לא מפסיקה לחשוב עליו ולבכות מגעגוע. לא אפשרי לחזור לטיפול כי הוא לא מעוניין.
    מה עושים ? איך משתחררים ממנו רגשית?

    תשובה: געגוע לפסיכולוג
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 22/10/2018 15:39:39

    שלום יעל.
    קושי להשתחרר מקשר שהסתיים- בין אם מדובר בפסיכולוג, אקס מיתולוגי או הורה- מעיד בדרך כלל על קושי רגשי מסוים. לעתים קושי סביב נושאים של תלות ועצמאות, לעתים צורך לא מודע בשחזור חוויה של פגיעה ודחייה, לעתים צרכים אחרים.
    לכן, אני חושבת שכדאי לפנות לטיפול פסיכולוגי אצל מטפל/ת אחר/ת ולעבד יותר לעומק את הקושי להשתחרר (שאולי גם מועצם ע"י תחושת הדחייה) ואת גורמי העומק העומדים תחתיו.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

פז שדיאור

פז שדיאור

כפר סבא
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
גוני סירוטה

גוני סירוטה

תל אביב - יפו
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אונליין
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
עידו ויזל

עידו ויזל

תל אביב - יפו