<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אלי ב - 02/10/2018 09:15:33

    שלום
    מה היא הסיבה שאנו רוצים לשתף את סביבתנו בחוויות?
    תודה

    תשובה: שיתוף חוויות
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 02/10/2018 14:36:12

    שלום אלי.
    הצורך בשיתוף בחוויות עשוי לנבוע ממניעים שונים, אך אני משערת שבמרבית במקרים עומדים בבסיסו הצורך בעיבוד והצורך בתיקוף: השיחה והשיתוף בחוויה מאפשרים לספר שוב את הסיפור ולשמוע תגובות וכך לארגן ולעבד טוב יותר את החוויה (לכן, אגב, אנשים מרגישים צורך לספר שוב ושוב על אירועים "חזקים" ומטלטלים). במקביל, התוקף שהשומע נותן למספר (תמיכה רגשית, הכרה בכך שהמספר הבין נכון, הכרה ברגשות שנלוו לאירוע עליו מספרים וכד') הוא בעל ערך לביסוס תחושת הביטחון והאמון בעצמי.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
עידו ויזל

עידו ויזל

תל אביב - יפו
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה