<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י עומר ב - 26/08/2018 22:59:05

    שלום.
    איזה באסה!!!
    חשבתי וקיוותי שהולך להיות טוב עם המטפלת החדשה ובפגישה האחרונה במשך כל החצי שעה הראשונה היא הסתכלה על השעון!!!
    אני כל כך משעממת??!!
    התבאסתי עד עמקי נשמתי!
    כבר לא יודעת!
    היה נראה לי שהולך להיות אחרת, שונה שאני יכולה לדבר איתה על נושאים שלא הרגשתי נוח לדבר עליהם עם המטפלת הקודמת.
    ועכשו אני לא יודעת!!!
    אוף!!!
    חתיכת נפילה!!!

    תשובה: באסה.
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 29/08/2018 14:39:24

    שלום עומר.
    מעקב של מטפלת אחרי הזמן בפגישה אינו בהכרח עדות לשעמום או לחוסר חיבור אלייך, אך נשמע שזו החוויה הראשונה שמתעוררת בך. מאחר שכך, אני חושבת שכאי לשתף את המטפלת במה שהרגשת ולנסות לברר יותר לעומק את מקור התחושה. זה גם יכול להיות פתח לבירור מעמיק יותר של חוויתך ושל הציפיות שלך בטיפול. במילים אחרות, אני מציעה לא למהר להסיק מסקנות על מה שהיה ומה שיהיה בטיפול, אלא להשתמש בחוויה שלך, מכאיבה ככל שתהיה, כפתח להתבוננות נוספת, שיכולה להיות משמעותית ותורמת.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
עידו ויזל

עידו ויזל

תל אביב - יפו
פז שדיאור

פז שדיאור

כפר סבא
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
גוני סירוטה

גוני סירוטה

תל אביב - יפו
מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא