<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י דנה ב - 08/06/2018 18:21:11

    שלום רב

    היתי בטיפול אצל רופא שינים,העוזרת שלו הרימה סינר חד פעמי נקי מהרצפה.והניחה אותו על השולחן.לאחר מכן הביא לי את הסינר שקודם הרימה מהרצפה.אני כועסת על עצמי שהסכמתי לקחת את הסינר.אם אני פחדנית למה אני לא משלימה עם זה? אגב יש לי או סי די .תודה

    תשובה: חרדה חוסר אסרטיביות
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 09/06/2018 21:28:10

    שלום דנה.
    התחושות שאת מתארת והקושי "להשלים עם זה" עשויות לנבוע ממגוון היבטים- קושי "לשחרר" הנובע מהחשיבה האובססיבית, פרפקציוניזם וציפיות מוגזמות כלפיי עצמך, רצון לשפר את האסרטיביות והנינוחות שלך מול אנשים וכן הלאה. בכל מקרה, מאחר ונשמע מדברייך שהסיטואציה גורמת לך לעיסוק יתר ותסכול, אני חושבת שכדאי לשקול פנייה לטיפול פסיכולוגי שיסייע לך להתמודד טוב יותר עם סיטואציות מסוג זה.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
תמי לשם אורן

תמי לשם אורן

תל אביב - יפו
ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
רון ארגמן

רון ארגמן

תל אביב - יפו
אפרת כץ

אפרת כץ

תל אביב - יפו