תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י ל׳ ב - 04/06/2018 18:42:53

    שלום
    אני סובלת ממצב רוח ירוד מזה שנתיים. כמעט ולא נהנת משום דבר. יש לי מחשבות יתר ותחושה של חוסר ביטחון עצמי ירוד שאני לא מצליחה לשאת לאחרונה! הרבה תחושות על כעס על עצמי ועל העולם. זה פוגע בתפקוד שלי במיוחד בעבודה. אני עובדת בתחום בריאות הנפש והשנה התחלתי ללמוד בתכנית לפסיכותרפיה והשנה כל התחושות האלה התעצמו עוד יותר. הייתי בטיפול 3 שנים והפסקתי לפני כ 8 חודשים. אין לי כוח לשום דבר, מרגישה מנותקת מעצמי ומנותקת מקצועית. מציינת שאין לי שינוי בשעות השינה אך לפעמים מרגישה שהאכילה שלי היא רגשית. אני לא מרגישה טעם לחיים שלי.

    תשובה: מצב רוח ירוד שפוגע בתקפוד
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 05/06/2018 15:57:15

    שלום לך.
    אני שומעת בדברייך את עוצמת הסבל והתסכול, ויכולה לדמיין כיצד הם מתעצמים- אולי- סביב הפער בין העיסוק והצמיחה המקצועיים על פני השטח לבין התחושה הפנימית של תקיעות וחוסר כוחות.
    מאחר ואני כמובן לא יכולה להבין מה קורה לך ולמה, הדבר היחיד שאני מרגישה צורך לומר הוא שלא הייתי מוותרת על פניה נוספת לטיפול אחר. טיפולים מגיעים לעתים למיצוי או תקיעות ודווקא טיפול חדש, וקשר חדש, יכולים לפעמים לשחרר ולפתוח אזורים קפואים וקשים.
    אני מתארת לעצמי שלא קל לפנות שוב לטיפול. זה אף פעם לא קל, אבל בוודאי לאחר טיפול ממושך וכאשר את בתהליך של התמקצעות, אבל אני מאמינה בכוחו של טיפול לגעת ולשנות גם כאשר התחושה היא של היעדר תקווה, ולא כדאי לוותר לאור עוצמות הסבל שאת מתארת.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

חגית בר

חגית בר

ראשון לציון
מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
פז חיט

פז חיט

כפר סבא
עדי דוידסון

עדי דוידסון

תל אביב - יפו
טובה בן צבי מרק

טובה בן צבי מרק

תל אביב - יפו
עמירה איתיאל

עמירה איתיאל

תל אביב - יפו
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
מזי ברקמן

מזי ברקמן

תל אביב - יפו