תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י דור ב - 03/06/2018 23:38:37

    שלום שמי יעקב בן 37 נשוי +4 משתייך למגזר החרדי לפני כשנתיים שנים הרגשתי ריחוק בזוגיות שהתבטאה בהסתגרות של אשתי והתרחקות ממני וממשפחתה הקרובה ובמקביל התמכרות מטורפת לסמארטפון לקבוצות בוואטסאפ ובפייסבוק וירידה דרסטית בהתנהלות בגידול הילדים וניהול הבית וכן המנעות כמעט לחלוטין בקיום יחסי מין המצב נהיה בתי נסבל ואז פניתי אליה בבקשה שאני מעוניין לפנות לטיפול ושיתפה פעולה ואכן פנינו למטפלת מהמגזר החרדי שנקשרה אליה ממש באופן תלותי.הטיפול הביא אותה לפריצת דכאון חריף עוד יותר עד כדי מחשבות אובדניות המטפלת אף שלחה אותה לפסיכיאטר כדי שתקבל מרשם לתרופה אנטי דכאונית המטפלת אבחנה אצלה 2 אבחנות עיקריות 1היחס המפלה שקיבלה מהוריה מינקותה ו 2 ניצול מיני שחוותה עם אחת מחברותיה בקבוצת הוואטסאפ שניצלה את חולשתה ופשוט מנסה כל הזמן לעקוב אחריה ולשלוח לה הודעות ופתיונות והיא התמכרה לקשר הזה ולא מצליחה להיחלץ מהמקום הזה אנחנו כעת קרוב לשנתיים נמצאים בתוך הטירוף הזה ולא רואים את האור בקצה המנהרה.יצוין
    שלפני כשנה ניסינו לעבור למטפלת אחרת ולא צלח משום שאשתי נהייתה מאוד תלותית במטפלת הראשונה ולא הצליחה להשתחרר.אני ישמח לקבל חוות דעת מקצועית איך את רואה את התהליך הזה.בתודה מראש. קובי.

    תשובה: דיכאון באמצע החיים
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 04/06/2018 07:50:20

    שלום קובי.
    אני מבינה את הדאגה ואת התסכול שלך מהמצב, אבל חוששת שהתייחסות למצב שאתה מתאר דרך הפורום תהיה לא מקצועית וחוטאת למורכבות ולניואנסים העדינים של המצב. הדבר היחיד שאני יכולה להציע מתוך הדברים שאת מתאר הוא שגם אתה תפנה לייעוץ או טיפול אישי כדי להבין יותר לעומק מה קורה לך בתוך כל הסערה ומהם הגבולות שלך בקשר. לפעמים בתוך טיפול זוגי אחד מבני הזוג תופס את תפקיד ה"בעייתי" ודינמיקה זו מטשטשת את העובדה שגם בן הזוג השני זקוק לתמיכה וליותר מקום להתלבטויות והקשיים שמתעוררים בו. אני כמובן לא יודעת אם זה המצב אצלך, אבל מעלה את האפשרות מאחר ואני שומעת מדבריך שאתה לא רגוע לגבי הכיוון הזוגי והטיפולי אליו מתקדמים הדברים כרגע.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ענת דפנא

ענת דפנא

רעננה
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת
חלי גאדג'

חלי גאדג'

חולון
עמית נאור

עמית נאור

תל אביב - יפו
איתי רוזנפלד

איתי רוזנפלד

תל אביב - יפו
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
בן פדידה

בן פדידה

חיפה