תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אדם ב - 25/05/2018 21:56:17

    שלום למנהלת הפורום

    אני גיי בסוף שנות ה-20. חכם אבל אובייקטיבית כנראה לא נראה טוב, לא הולך לי באפליקציות היכרויות (השיחה בד"כ נגמרת כשאני שולח תמונה). יש אנשים שרוצים אותי, אבל הם בד"כ משמעותית מבוגרים יותר או משמעותית פחות משכילים. ההרגשה היא שיש מרדף לשלמות ואני לא שם. די משלים עם זה שאסיים לבד, לא שוקע בדיכאון וממלא את זמני בפעילויות אחרות.


    מתלבט אם ללכת לטיפול פסיכולוגי, כי יש לי מודעות עצמית. ממה שהבנתי בד"כ טיפול עוזר לאנשים בלי הרבה מודעות, והפסיכולוג מנסה לעורר אותה עם שאלות. לכן מתלבט אם טיפול יכול לעזור במצבי.

    תשובה: out of the loop
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 26/05/2018 19:52:20

    שלום אדם.
    טיפול פסיכולוגי אכן מכוון לאזורי חוסר מודעות ול"נקודות עיורות" ואלו נמצאים, לפחות בעיני, אצל כל אדם, מודע ככל שיהיה. מאחר ואתה מתאר קושי שמלווה אותך לאורך תקופה ממושכת, ותחושה מסוימת של תקיעות, טיפול פסיכולוגי אכן עשוי לעזור ולפתוח זוויות ראייה ואפשרויות נוספות שיתכן והוחמצו. נשמע מדבריך שאתה אמנם יודע לשמור על עצמך גם לנוכח האכזבה בתחום הזוגי, אך לצד זאת חווה תסכול וחוסר שביעות רצון ולכן לא הייתי ממהרת לוותר על האפשרות לקשר, ועל האפשרות להיעזר באדם אחר כדי להבין מה קורה לך בהקשר הזוגי. מנסיוני, ובפרט בתחום הזוגי, לפעמים גם קשיים ומחסומים שנדמים ברורים וסגורים עשויים להיפתח ולהיות מובנים באופנים חדשים ומקדמים בטיפול, מתוך האינטראקציה והחשיבה המשותפת.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין
טל משולם

טל משולם

חיפה
חלי גאדג'

חלי גאדג'

חולון
יובל קורן

יובל קורן

חיפה
עדי אלחדף

עדי אלחדף

רמת גן
עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו