תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י לירז ב - 03/02/2018 11:52:28

    כבר שנתיים שאני קנאית אובססיבית לבעלי ,מקנאה שמלצרית מדברת איתו מקנאה שהוא מדבר עם בחורה בשירות לקוחות מקנאה במזכירה של הע"וד שלו וזה רק בלשון המעטה.
    זה מתגבר כל הזמן ואנחנו הרבה רבים על זה.
    גיסתו פעם אחת באה אלינו והחליפה את המכנס שלה בחדר שלנו יש לציין שזו ההתנהגות שלה והיא בת 40 שנראת טוב. ומאז אני לא יכולה לראות אותה.
    כל הזמן אני מפחדת לאבד את הטוב שיש לי בידיים..זה מכניס אותי לדיכאון לא יודעת מה לעשות והוא בכלל לא בכיוון של טיפול זוגי.

    תשובה: קנאה לבעל
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 04/02/2018 08:36:29

    שלום לירז.
    נשמע מדברייך שאת מזהה שהבעיה אינה בחוסר נאמנות ממשי של בעלך, אלא בקנאת היתר שלך, ולכן אני חושבת שהפתרון המתאים הוא טיפול פסיכולוגי לך עצמך, ולאו דווקא טיפול זוגי. קנאות קיצונית נובעת בדרך כלל מגורמים רגשיים שונים שביניהם חוסר ביטחון, פחדי נטישה, דימוי עצמי נמוך וכן הלאה. במסגרת טיפול פסיכולוגי אפשר לזהות את הגורמים לקנאות, לעבד אותם וכך לשחרר אותך מהם באופן שיביא להפחתת הקנאה. יש סיכוי סביר שכאשר את עצמך תעשי עבודה משמעותית על קשייך, גם בעלך יראה יותר נכונות לבוא לקראתך ולשנות התנהגויות או דפוסים הפוגעים ביחסים שלכם, במידה וקיימים כאלו.
    בכל מקרה, חשוב לנצל את הכרתך בכך שהקנאות שלך מוגזמת ולפעול כדי לשנות אותה, כדי למנוע פגיעה בזוגיות ולהפחית את סבל העצום שאת חווה.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו
חלי גאדג'

חלי גאדג'

חולון
פז חיט

פז חיט

כפר סבא
ד"ר יגאל גליקסמן

ד"ר יגאל גליקסמן

הוד השרון
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור