תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רונית ב - 31/01/2018 20:38:17

    עובדת 11 שנים במקום עבודה בתפקיד בכיר אשתו של הבוס שלא עובדת בחברה לא אוהבת אותי בלשון המעטה כל פעם שהיא מגיעה למשרד לעיתים קרובות חולפת על פני בלי להגיד שלום כאילו אני שקופה מה שגורם למתח ועימותים ביני לבין הבוס על התנהגותה אחרי שנים שאני סופגת את ההתנהגות שלה אני מרגישה פגועה מזה שהוא מאשר לה להתנהג ככה ולא מעמיד אותה במקום מצבי הנפשי מתערער כל פעם שהיא באה ואני מרגישה שאני חייבת לקבל החלטה אם לעזוב , דיברתי איתו בעניין אבל אין לו מה לעשות בנידון אני ממש שבורה וחסרת אונים ולא יידעת מה לעשות נא עצתכם

    תשובה: אשתו של הבוס
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 01/02/2018 13:44:37

    שלום רונית.
    כפי שאת מתארת את המצב, נראה שאין הרבה מה לעשות מלבד לקבל החלטה- לעזוב או להישאר וללמוד לחיות עם המצב כפי שהוא.
    מתוך הדברים שאת מתארת, אפשר לשמוע כמה טעונה הסיטואציה עבורך, ואני חושבת שחשוב להבין יותר לעומק מה מייצר את הטעינות, ומתוך הבנה זו לקבל החלטה מושכלת. כדי לשאול את עצמך יותר לגבי רגשותייך אל הבוס, ציפיותייך ממנו ויחסך לאשתו: האם את מקנאה בה ו"מתחרה" איתה באופן גלוי או סמוי? האם הבוס מהווה דמות אב שממנה את מצפה להגנה ויחס אוהד יותר?
    במילים אחרות, אני חושבת שכדאי "לזקק" את הגורם הרגשי שבסיטואציה ולהבין מדוע היא מכאיבה לך וגורמת לך כזה סבל וערעור. בדרך כלל, כאשר סיטואציות מסוג זה מביאות לעוצמות כאלו של סבל, הן נוגעות בגורמים רגשיים ולכן קשה לפתור אותן באופן ענייני. את הבירור ניתן לערוך גם באמצעות התייעצות קצרה אצל פסיכולוגית, שתסייע לך להבין טוב יותר את גורמי העומק ולקבל החלטה ממקום מבין ומודע יותר.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
עדי אלחדף

עדי אלחדף

רמת גן
מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
חגית בר

חגית בר

ראשון לציון
איתי רוזנפלד

איתי רוזנפלד

תל אביב - יפו
איילת עדי שדות

איילת עדי שדות

גבעתיים
דליה שלום

דליה שלום

יקנעם עילית